Vilken morgon !!!!

Ja hur började denna morgon! jo Samuel kommer in och väcker mig och säger att Felicia har kissat men inte på den vanliga pottan utan sin lilla dockas potta haha man kan ju inte mer än skratta för när jag kommer in så sitter hon på denna lilla potta där knappt hennes gump får plats =P. I vilket fall som helst så sitter hon där och ser chokad ut precis som vad fan hände? =P Dock jävligt söt var hon när hon satt där min lilla ängel <3 =). Nåväl jag kan ju inte bli sur på henne för det är faktist mitt fel från grund och botten eftersom att jag inte tömt hennes på vatten sen jag spola av den så det är helt och hållet mitt fel =) ajabaja =P. Just nu sitter jag och väntar på att kaffet ska bli klart här sen sätta igång att städa undan lite och sätta in disk i diskmaskinen. Sen vill jag tacka min kära syster som insperera mig idag till att skriva så tack tack sis <3 nä nu ska jag sätta igång så jag blir klar =) Ha en fortsatt underbar dag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0